Reklama w katalogu

Katalog internetowy większości użytkowników sieci kojarzy się jedynie ze zbiorem stron zgodnie z poszczególnymi kategoriami, które wynikają z nich treści. Dla osób, które zajmują się SEO katalogi to jednak kolejne miejsce, w którym pracuje się nad pozycjonowaniem strony. W ostatnim czasie na rynku nie brak jest katalogów, które wyspecjalizowały się właśnie w działaniach pozycjonujących.

Zdjęcie znalezione na stronie Pixabay.com

Choć z pozoru są to całkowicie zwyczajne zbiory stron internetowych, to głównym celem osób tworzących katalogi jest jednak zarabianie na zwiększanie oceny danej strony w rankingu wyszukiwarek. Odpowiednie wykorzystanie katalogu wymaga działania jego moderatorów. Właściciele stron nie płacą za samo wpisanie do katalogu, ale za uzyskanie większej ilości wyświetleń w nim. Dodatkowo możliwe jest również wykupienie reklam danej strony w katalogu, lub nawet w poszczególnych stronach do niego wpisanych. Taki katalog bardzo często nazywany jest katalogiem reklamowym. Szczególnie wiele zyskają w katalogach nowe strony.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *